W pigułce:
Jesteśmy wrocławską firmą IT, którą od 2009 roku współtworzą ludzie z pasją do programowania i autorskich rozwiązań informatycznych. Budujemy własny produkt klasy CPQ (Configure, Price & Quote), na którym opierają się portale B2B, które dostarczamy. Rozwijamy systemy IT dla klientów z m.in. branży rolniczej, przemysłowej i HVAC.
Jak wygląda praca w zespole EXSO?
Tworzymy kulturę organizacyjną opartą o zaufanie, relacje i wzajemne wsparcie. Kręci nas technologia, a jeszcze bardziej rozwiązywanie za jej pomocą zaawansowanych zagadnień dla naszych klientów i otaczającego nas świata. Specjalizujemy się w technologiach związanych z Java EE, frontendem i podejściem low/no-code.
Razem rozwijamy firmę, ucząc się od siebie nawzajem, doświadczając nowych rzeczy i realizując cele, które sami wspólnie określamy. Mamy ambitne plany i zapraszamy Cię do ich wspólnej realizacji.
Na czym będą polegać Twoje zadania?
Jako specjalista ds. wdrożeń i obsługi technicznej, na pewno zetkniesz się z następującymi zadaniami:
- Zapewnienie wsparcia technicznego użytkownikom końcowym w obecnych systemach naszych klientów - udzielanie konsultacji i rozwiązywanie ich problemów, np. zarządzanie uprawnieniami dostępu, zarządzanie regułami przepływu danych biznesowych
- Samodzielna realizacja zgłoszeń w aplikacji i bazie danych
- Analiza i rozwiązywanie błędów w oparciu o biznesową znajomość aplikacji oraz znajomość jej struktur -
- Zbieranie wymagań oraz ocena ich wykonalności - rejestracja zgłoszeń i wstępna klasyfikacja zadań
- Wdrażanie i konfigurowanie nowych funkcjonalności
- Testowanie manualne aplikacji w szerokim kontekście użycia
- Bliska współpraca z klientem (rozmowy telefoniczne i spotkania wideo)
- Zbieranie potrzeb systemowych i wsparcie w definiowaniu kierunków rozwoju ich oprogramowania
- Przygotowywanie instrukcji i dokumentacji powykonawczej
- Tworzenie zestawień XLS na podstawie bazy danych aplikacji
- Proste modyfikacje skryptów w języku Groovy
Jakich kompetencji szukamy?
Jeżeli jesteś osobą z pasją, posiadasz wiedzę, którą pragniesz rozwijać i którą chętnie się dzielisz, a ponadto:
- Masz min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (helpdesk/support/L1/L2)
- Masz wykształcenie wyższe techniczne
- Znasz języki Java i Groovy na poziomie pozwalającym rozumieć i analizować kod
- Masz doświadczenie z relacyjnymi bazami danych SQL (np. MySQL) i umiesz pisać zapytania SQL
- Zarządzałeś systemami klasy ERP
- Umiesz szybko przyswajać wiedzę o strukturze systemu (architektura aplikacji) i logice biznesowej
- Posiadasz wysokie zdolności analityczne i techniczne podejście do rozwiązywania problemów
- Masz doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem (telefon, e-mail, spotkania online)
- Jesteś komunikatywny, samodzielny i dobrze organizujesz swoją pracę
Mile widzianym będzie:
- Znajomość zagadnień związanych z procesem wytrzymania oprogramowania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym zapoznawać się z dokumentacją techniczną
Na co możesz liczyć, gdy do nas dołączysz?
Stawiamy na wspólną przygodę - czy to w pracy, czy podczas wspólnych, niecodziennych aktywności. Lubimy eksplorować świat - technologię i otaczającą nas przyrodę. Zapewniamy:
- Pracę hybrydową i elastyczne godziny pracy
- Spotkania i wyjazdy integracyjne
- Pracę bezpośrednio u producenta oprogramowania z realnym wpływem na kierunek jego rozwoju
- Cykliczne szkolenia z obszarów powiązanych z Twoim stanowiskiem
- Możliwość pracy w przyjaznej i niekorporacyjnej atmosferze
- Pakiet medyczny
- Możliwość współtworzenia firmowych inicjatyw
Serdecznie zapraszamy Cię do rozmowy!
Prześlij nam swoje CV - z chęcią porozmawiamy telefonicznie o Twoim pomyśle na siebie i realiach pracy w naszej firmie. Jeżeli nasze oczekiwania się pokrywają, spotkamy się online lub we wrocławskiej siedzibie EXSO. Opowiemy więcej o naszych planach, porozmawiamy o technologii i damy Ci szczery feedback odnośnie do Twoich umiejętności.
Jeżeli pisana jest nam współpraca, zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by mogła przebiegać w inspirujący dla Ciebie sposób. Będziemy zaszczyceni, gdy zdecydujesz się stać częścią naszego zespołu!
Jak wygląda proces rekrutacyjny w EXSO?
Prowadzimy rekrutację w sposób ciągły, starając się dopasować kandydatów do naszych aktualnych potrzeb projektowych. Bez obaw - zdajemy sobie sprawę z tego, jak bardzo stresująca potrafi być rozmowa rekrutacyjna. Szanujemy też Twój czas, dlatego ułożyliśmy proces rekrutacyjny w spójny ciąg następujących po sobie wydarzeń:
- Przesyłasz nam swoje CV i kilka słów o sobie, a my potwierdzamy otrzymanie tej informacji
- Umawiamy się na 30 minutową rozmowę online, podczas której poznajemy się lepiej i potwierdzamy, czy nasze oczekiwania są zbieżne
- Zapraszamy Cię na spotkanie rekrutacyjne w naszym biurze lub online, podczas którego rozmawiamy o technologii i realiach pracy w naszych projektach
- Jeśli przypadniemy sobie do gustu, zaprosimy Cię na “dzień próbny w EXSO”, podczas której będziemy mogli lepiej wzajemnie poznać się “w akcji”, by podjąć finalna decyzję o współpracy
- Ustalamy warunki współpracy, podpisujemy umowę i uruchamiamy nasza współpracę
- Po trzech miesiącach wymieniamy się wzajemnym feedbackiem i decydujemy, co dalej
Serdecznie zapraszamy - zostaw nam swój kontakt. Jeżeli w danym momencie nie będziemy dysponować odpowiednimi dla Ciebie zadaniami - o ile wyrazisz na to zgodę - za jakiś czas wrócimy z nową propozycją współpracy.
Do zobaczenia!